Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-17 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.

  1. Úvod
  2. Často kladené otázky

1, Kedy mi bude doručený tovar?

Tovar doručujeme v štandardnom čase, ako je uvedené pri každom produkte.
Ak nastane neskoršie doručenie tovaru, tak Vás budeme samozrejme informovať a konzultovať Vami vytvorenú objednávku.

 

2, Po prevzatí balíčka som v balení nenašiel faktúru.

Nakoľko chceme šetriť životné prostredie tak faktúry Vám zašleme v digitalizovanej forme. Po prevzatí balíka, Vám bude do 24 hodín vygenerovaná faktúra na Vašu emailovú adresu.  Ak ste registrovaný zákazník, danú faktúru si viete dohľadať pomocou „svoje nákupy“ v sekcií Môj účet/moje objednávky, kde budete mať zobrazené nákupy+ faktúra.

 

3, Prečo sa mám zaregistrovať?

Pri registrovanom účte si viete dohľadať svoje nákupy, sledovať stav objednávky a vyhľadať faktúry za každý nákup. Registrácia je potrebná pri využití nášho Vernostného programu (ktorý je zatiaľ v príprave). 

 

4, Prečo dodanie tovaru niekedy tak trvá?

Doručenie závisí od tovaru, ktorý sa môže nachádzať na našom sklade alebo na sklade výrobcu. Podľa tohto expedujeme daný tovar, kde sa odvíja aj čas doručenia. Každopádne sa snažíme doručovací čas stále skracovať. 

 

5, Ako budem vedieť že je moja objednávka odoslaná?

Po odoslaní objednávky Vám odošleme email spolu s SMS notifikáciou že tovar bol vydaný kuriérovi. Následne Vás už kontaktuje vami zvolená kuriérska spoločnosť s termínom doručenia.

 

6, Posielate tovar aj do iných krajín?

Zatiaľ takúto možno neposkytujeme. Tovar posielame len v rámci Slovenska.
Ale nevylučujeme že v budúcnosti nebude možno expedovania tovaru do iných krajín. 


7, Môžem zmeniť údaje v objednávke?

Áno, zmenenie údajov v objednávke je možné zmeniť do 14 dní od doručenia tovaru.
Ak ide o zmene dodacej adresy, je to možné iba pred vyexpedovaním danej objednávky.

 

8, Ktoré platobné metódy akceptujete?

Akceptujeme platby, platobnou bránou GOPAY, kde máte na výber, online bankový prevod, táto platba bude ihneď potvrdená, alebo platbu online kartou, kde je platba tiež potvrdená okamžite.
Taktiež je možná platba dobierkou alebo off-line prevod (ručný bankový prevod) na ktorý je potrebné počkať približné 2dni, kde platba bude potvrdená na našom účte.

Jednou z možností je taktiež aj nákup na QUATRO splátky, kde ste po vytvorení objednávky presmerovaný na webovú stránku QUATRO.

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

         

Možnosti platby a doručenie

       

Kde nás nájdete

 

 

 

Čemernianska 50

093 03 Vranov nad Topľou - Čemerné

 

 

Kontakty
Logo
(Po-Pia, 8-17 hod.)
2020 - 2021 © elevia.sk | Všetky práva vyhradené.